Roter Kafer Magnesowa ubieranka Ewa. Świat superbohaterów stoi przed wami otworem…Ewa ubiera kostium – i przeobraża się wdzielną bohaterkę! Magnetyczna gra- ubieranka proponuje wyruszenie wraz z Ewą za przygodami. Dobierajcie dla dziewczynki kostiumy i czytajcie, jaką moc zdobywa. Dziewczynka-kot, Super EWA, Neonowa Jaszczurka, Lisicagirl i inne super bohaterki czekają na Ciebie. W książeczce – instrukcji i znajdziecie opis supermocy każdego bohatera, a także tematyczne zadania dla rozwoju uwagi, pamięci i logicznego myślenia. Wiek: 3-6 lat. Zestaw: lalka, 28 magnesowych elementów ubioru, książeczka- instrukcja.
Roter Kafer Magnesowa ubieranka Ewa. Zapraszamy na połów ryb i na spacer po łące na świeżym powietrzu. Przewleczcie sznurkiem elementy krajobrazu i przymocujcie elementy na rzepach. Niech maluch popatrzy na karty-podstawki i powie, czego na nich brakuje. Teraz połączcie przy pomocy sznurka promyki słońca i sieć rybacką. Dodamy misia, kotka i zajączka, wypoczywających na świeżym powietrzu. Sznurowanka znakomicie trenuje małą motorykę! A różne warianty rozmieszczenia elementów pozwalają wykazać się fantazją.
Wybierz zabawki odpowiednie dla dzieckaDuże klocki terapeutyczne. Najczęściej spotykane są w klubach dla dzieci, salach zabaw, żłobkach, przedszkolach, ale także w dobrych szkolnych świetlicach. Mowa tutaj o dużych klockach konstrukcyjnych (często przeznaczonych do tworzenia miękkich przeszkód, ćwiczenia równowagi), o różnym kształcie i fakturze. Zaliczyć do nich można np.: 1. Bujaki w różnym kształcie, np. kota, księżyca – często wykorzystywane w gabinetach rehabilitacyjnych, ale także jako zabawka w placówkach oświatowych. 2. Miękkie wyspy – różnej wysokości, o miłej fakturze, z wypustkami, by działały dodatkowo sensorycznie. Mają różne kształty. Umożliwiają dzieciom nabycie umiejętności przemieszczania się po nierównej płaszczyźnie. 3. Dyski – o różnej wielkości i kształcie, przeznaczone do wykształcenia zmysłu równowagi. Mogą być pojedyncze albo zestawiane w poszczególne elementy. 4. Zestawy piankowe – w bardzo dużych rozmiarach; umożliwiają dzieciom stworzenie samodzielnie lub grupowo dowolnych budowli, do których mogą wejść i bawić się w ich wnętrzu. Ponadto dowolność kombinacji, jaką zapewniają, powoduje, że są ulubioną formą spędzania czasu wolnego. Wszystkie powyższe elementy mają głównie zadania terapeutyczne, nierzadko rehabilitacyjne, choć dla dziecka kontakt z nimi zawsze będzie oznaczał dobrą zabawę. |
|
|
|